I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, September 2, 2010

mencatat sejarah....

seumur hidup aku tak pernah jadi bodoh sebb pompuan...
tp kali nie ujian yg aku terima amat menyedihkan...
sebelum nie aku tak pernah menagis kerana pompuan...
tp kali ini amat memerit kan...
hati,perasaan ini hayalah Allah saje yg tahu....
selama aku couple aku tak pernah lagi hilang selara makn sebb pompuan...
tp kali nie kanape ianya harus terjadi pada aku...
dia seolah2 buang aku macm sampah...
dia x nk aku lagi...
aku sebelum nie tak pernah lagi menyeksa diri sendiri kerana pompuan...
tp kali ni aku betol2 bodoh....
tak sangka aku berani memukul diri aku dgan sebatang besi....
hasilnya dikaki n kepala aku berdarah..dan mengalami bengkak di tagan...
knape aku bodoh sgt...
dah org tak nk sudah la...
tp dipikirkan balik...memng tak patut la ini berlaku keatas aku....sebb selama nie aku tak pernah curang ngan dia...
aku jaga dia menatang minyak yg penuh..
tiba2 dia buat taik ngan aku...
tak pe lar...
ada peribahasa mengatakan bagai kacang lupakan kulit...
kalu dulu bagai our degan tebing..
tp aku nk tanya koorng sampai bile air mata aku akan terus mengalir???
sampai kering??
tak pe lah...
pe2 hal aku masih syang padanya....aku masih cinta padanya....
selagi aku hidup...aku akan terus berdoa pada Allah....

1 comment:

˙·٠•●♥ ǷȈmɪ ♥●•٠·˙ said...

semua benda perlu masa bro..
tabah menghadapi semua ok..
i confess that nak lupakan orang yg kita syg nak mmpus susah gila..
tapi semua tuh boleh diatasi..
dekatkan diri dengan Allah je..

+cam pakar motivasi lak+ hohohoho