I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, September 5, 2010

luahan hati...

knape lah wujudnya mamat nie...
sakitnya hatiku bile tau mamat nie ada dalam diri DIA...
tak pe lah pe2 hal pn aku akan berharap sgt....
aku akan tujukan lagu nie untuk DIA...

apit:luahan hati


Am                   G
pertama kali ku dengar suaramu
    E                Am
sayunya hatiku merindui dirimu
Am                   G
walaupun belum kita bersua muka
       C      E          Am
namun aku tetap jatuh cinta


Am                  G
pertama kali ku bertemu denganmu
   E                Am    
hatiku terpaut melihat senyumanmu
Am                   G
aku mengharap engkau menerimaku 
       C      E           Am
kerna aku bersedia menyintaimu


G                  C
akan ku renang lautan yang berapi
Dm                     Am
membuktikan kehebatannya cinta ini
G                    C
tetapi jikala kau meninggalkan aku
Dm 
terhiris hati ini
Dm
terguris jiwa ini
E
menangis tak berlagu


Am                  Dm
biarpun ombak yang merubah pantai
   G                  C
kasihku takkan hancur berderai
F            Dm
biarpun hari berganti hari
   E
dirimu tetap ku nanti


Am           Dm
sayangku pimpinkan tanganku
  G        C
menuju mahligai bahgia
F                 Dm
kita bersama nikmati kisah cinta
    E
hidup bagaikan di syurga
      Am
Oh Kasih



G                  C
akan ku renang lautan yang berapi
Dm                     Am
membuktikan kehebatannya cinta ini
G                    C
tetapi jikala kau meninggalkan aku
Dm 
terhiris hati ini
Dm
terguris jiwa ini
E
menangis tak berlagu


Am                  Dm
biarpun ombak yang merubah pantai
   G                  C
kasihku takkan hancur berderai
F            Dm
biarpun hari berganti hari
   E
dirimu tetap ku nanti


Am           Dm
sayangku pimpinkan tanganku
  G        C
menuju mahligai bahgia
F                 Dm
kita bersama nikmati kisah cinta
    E
hidup bagaikan di syurga
      Am
Oh Kasih

No comments: