I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, September 1, 2010

bestnye...

tadi aku turun bawah hostel aku....
aku tgk ada lar sepasang kekasih baru lepas date kot...
tak tau lar diaorng g mane...shoping kot...
pastu aku tgk si lelaki nie hantar si pompuan kat hostel budak pompuan lar...
masa turun dari motosikal 2 pompuan capai tagan si lelaki...bersalam...cium tangan...
perghhhhh....romantik gile...pas cium tagan 2 si lelaki cium pipi si pompuan 2....
tetiba aku teringat si DIA...
aku ingat lagi masa aku couple ngan si DIA...
sebelum sesi perjumpaan aku tamat ngan si DIA aku selalu bersalaman dgn dia...
betul kata pakar motivasi...setiap masa kt akhiri perjumpaan kt dgn orng yg kt syg akan bahagia hidup...
td aku tgk si lelaki n si pompuan 2 bahagia sgt2...
lau lah aku masih bersama ngan si DIA....


No comments: