I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, September 1, 2010

bila tiba hari raya...

1 syawal akan menjelma...
alangkah indahnya lau dapat mencari malam lailatul qadar...
sebut saja pasal raya...
semua org pasti sibuk..
time 2 lar nk mencari baju baru,kasut baru,lansir barusemua baru la katakan..
namun berbeza kepada aku tahun nie...
aku tak de kot semua 2...
aku teringin nk jaln2 ngan DIA untuk meyambut hari raya degan cari/shoping  pakaian raya...
tp DIA menolak...
degan pelbagai alasan...
tak pe lar...org dah tak suke kt...orng dah ada teman baru...
niat aku just 1 je...
awal2 raya 2 nak makan...
lepas saja semayng raya aku akan ke kubur arwah mak aku..
2 la tiap2 tahun aku buat...
tp tahun nie myb aku menyambut hari raya dalam kesedihan...
kerana org yg aku syg selama nie semuanya telah pergi meninggalkan aku...
raya tahun nie betol tak bermakna bg aku....
aku ingat lagi raya tahun lepas aku pergi ke kubur arwah mak aku degan orng yg aku syg...
tp tahun ni aku rase tak mungkin....
tp apa2 pon aku nk ucap selamat hari raya maaf zahir batin kepada u all sume....

No comments: