I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, September 1, 2010

Knape??

dulu ingat lagi masa kita bersama...AWAK selalu amik berat sal saya...dulu AWAK janji nk hidup ngan saya...
dulu ingat lagi masa bufday sy,sy masakkan utuk AWAK tomyum...kt makan bersama...AWAK bg sy hadiah...AWAK bagi sy coklat...sweet sgt kita masa tu kan??ingat lagi dulu sy masak nasi lemak kat AWAK...
kt makan sama2....byk kenagan kt...tp knape kt tak kekalkan 2 skrng??knape kt dah tak mcm dulu...lau dulu kt slalu kuar sama2 shoping same2...jalan2 sambil pimpin tangan...tp knape skrng kt dah lain...skrng AWAK dah ada lelaki lain...sampai hati AWAK tipu saya...kalau AWAK baca nie tentu awak dah tak ingat kan masa kt lepak kat tasik...kt makan sama2 degan lilin sekeliling kt...ingat tak masa kt pergi shoping raya pada tahun lepas??AWAK pilihkan saya baju melayu...kt raya sama2...sy bawak AWAK pergi ke kubur arwah mak sy...
Malam 2 terus je sy mimpi yg arwah mak sy suka kat AWAK...mase 2 kt rapat sgt...dulu awk panggil sy B...skrng??awk dah lupa sy...awk dah mula pangil lelaki lain B...sy sedih sgt awk...igat tak dulu masa kt jalan2 tepi pantai??masa 2 saya rase happy sgt...tapi 2 lama...tak sangka sy leh nagis sebb AWAK skrng...
utuk pengetahuan AWAK awklah org perempuan yg pertama sy menagis...awk nk tahu tak sy selama nie sy couple ngan awk sy nk jadikan AWAK isteri sy...but sanggup awk tinggalkan sy...AWAK memng tak kesiankan sy kan??AWAK thnaks kerana buat roomate AWAK benci sy...AWAK sy nk awk tahu yg sy tak akan angap awk sebagai kawan sy skrng...u still my yayunk.n im still ur B...awk dah byk tolong sy dalam ape2 hal...dulu susah senang kt lalui same2...tp skrng??AWAK tinggalkan sy sorng2...walaupn AWAK tak kan kembali kepada sy seumur hidup AWAK sy tak putus asa untuk buat AWAK cinta n SAYANG awk..AWAK sy kesedihan awk...Saya seksa diri saya...badan sy luka...AWAK ingat tak lagi dulu kt joging same2??sy happy ngat...i love YOU AWAK...amira zur`ain...

No comments: