I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, August 31, 2010

Puasa,Raya,Exam

Puasa tahun ini memberikan aku lebih bayank dugaan.Puasa tahun ni amat amat bermakna dalam sejarah hidup aku,sepanjang aku berada di bumi Shah Alam aku hanya berbuka puasa seorng diri..mana kawan2 aku??mana koorng??Sepanjang bulan puasa ni jugak aku hanya 2 kali berbuka puasa dgan org yg aku sayng 'DIA'.
bulan puasa ni jugak aku kna hadapi exam..Aduh!!!macam mane nie??degan keadaan aku skrng aku betol tak redy lagi...
Aku teringin nk g shoping raya dengan DIA...tp DIA tak nak...DIA dah ada bf...Aku takut hubugan dia ngan BF dia tak okey lau aku kuar ngan DIA..Aku rase sedih sgt sebb sambut puasa dalam kesedihan,exam dalam kesedihan,n raya dalam kesedihan tahun 2010..bagi aku tahun ini betol2 byk dugaan bagi aku...macam 2 dah terjadi pada aku..raya tahun ini myb tak de makna buat aku...baju melayu tak beli lagi,..tak de sape2 nk teman kan aku beli baju melayu..sedih lah raya tahun ni...
kepada pembaca blog aku nie aku ucapkan selamat hari raya maaf zahir n batin....

2 comments:

fashiela fareiela said...

selamat berpuasa n selamat hari raya. jgn sedih2. chill laa. heee. happy exam too!

Mohd Syafiq said...

insyaallah...:)